And the life goes on

Ja, imorgon är det 1 år precis sen la jag ner den här bloggen. Varför? Jag började blogga på devote, varför? Jag förändrades mycket, varför då? Jo, dem svaren hade jag inte då, men nu har jag det. Förra året blev jag 13, den dagen gjorde jag en blogg på devote.se för att prova på nåt nytt ställe och blogga på. Jag förändrades som person, från den lilla osäkra "fjortisen" till den jag är nu. Mer självsäker och stark. Det kan jag säga utan att skryta! Idag driver jag 2 bloggar, en på devote.se och en här. På blogg.se. Båda har funka väldigt bra. Bloggen på devote.se har jag haft imorgon 1 år, då det är min födelsedag, och min hästblogg på blogg.se i 7 månader. Den här bloggen kommer jag aldrig radera, om den bara försvinner är det så. Men jag vill ändå skriva det här inlägget...vet inte riktigt varför men jag bara kände för det.
För 1 år sedan.
Så här ser jag ut idag. Jag har ju förändrats en hel del både psykiskt och fysiskt...eller nåt. Jag känner att jag inte saknar något från den gamla Felicia som jag inte har i nya Lisa. Så the life go on, hoppsa ni/du som läser det här har det bra nu så här flera månader efter. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0